To pytanie zadaje sobie wielu właścicieli mieszkań. Czy mieszkanie pod wynajem lub sprzedaż musi być odpowiednio przygotowane? Oczywiście że tak! Jest takie powiedzenie, które również i tutaj pasuje – „Jak Cię widzą, tak Cię piszą”. Czym mieszkanie będzie lepiej prezentowało się, tym szybciej go wynajmiesz lub sprzedasz, jak również zwiększysz szanse na uzyskanie odpowiednio wyższego czynszu.
Wyobraź sobie osobę, która otrzymała pracę w dużym mieście za duże pieniądze, musi coś na szybko wynająć, przeglądając setki ofert w Internecie natrafia na Twoją i decyduje że zadzwoni właśnie do Ciebie! Ale sekunda… dlaczego wybrała akurat tę ofertę spośród innych?
Powodów może być wiele, najczęstszym jest lokalizacja mieszkania blisko pracy oraz cena, ale nie bez znaczenia jest również wygląd mieszkania pod wynajem. Wiele osób inwestuje we własne mieszkanie nie na miesiąc, dwa, trzy, lecz rok, dwa lub nawet wiąże z nim długofalowe nadzieje. Stąd też przy wyborze decydować będą również parametry estetyczne – ładnie umeblowane mieszkanie to klucz do sukcesu.
W branży nieruchomości bardzo istotną rolę odgrywają zdjęcia, odpowiednia aranżacja mieszkania pod wynajem lub sprzedaż, estetyka, odpowiednio dobrane meble mogą zdziałać cuda już na pierwszym etapie – wyborze oferty i złożenia zapytania ofertowego. A wszystko dlatego, że zdjęcia oddały istotę piękna!
Złożenie zapytania to tylko pierwszy etap. Kolejny – umówienie się na rozmowę na miejscu i wizja lokalna mieszkania. W tym punkcie zadbaj o termin spotkania, zwróć uwagę na aurę. Większe prawdopodobieństwo sprzedaży jest, gdy klient ogląda mieszkanie w dni pogodne, słoneczne. To nie czary – to psychologia!
Przed spotkaniem zadbaj również o odpowiednie zapachy. Wkłady zapachowe mogą dodać animuszu mieszkaniu. Mało intensywne zapachy, dobrane pod płeć kupującego potrafią znacząco podnieść szansę na sprzedaż lub wynajem.
Wiesz że w USA developerzy wykorzystują feromony do zwiększania sprzedaży? Nikt tutaj nie namawia Cię do takiego działania, ale zwróć uwagę na zapach w mieszkaniu. Tego typu detale liczą się! Weź sobie je do serca, a Twój sukces będzie na porządku dziennym. Więcej o komunikacji feromonowej i zwiększania sprzedaży tą techniką napiszemy w kolejnych artykułach.